|
1995
Μελέτη Οδού Αιτωλικού-Αστακού-Μύτικα στο τμήμα από Αιτωλικό μέχρι Αστακό |
Προϋπολογισμός Έργου: 6.245.048 €
Φορέας Ανάθεσης: Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.
Χρονολογία Ανάθεσης: 1992 & 1995 |
Συμμετοχή (65%). i. Προμελέτες 2 Γεφυρών, 2 Κάτω Διαβάσεων και 2 Οχετών & ii. Προμελέτες Κάτω Διάβασης 5.0x3.0m, 3 Γεφυρών 10.0m, 35.7m & 49.0m, Γέφυρας 3x25.0m, Γέφυρας 45.0+80.0+45.0m, Άνω Διάβασης 13.0+21.0+13.0m. |
1. Γραφείο Α. Πρέζα - Σ. Πηλίτσης & Συνεργάτες Τεχνική Ομάς Μελετών Ε.Ε.
2. Η. Κοτρώτσου Τσιμώνου |
Μελέτη Βελτίωσης Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο τμήμα Αγ. Θεόδωροι - Αλμυρός |
Προϋπολογισμός Έργου: 6.412.326 €
Φορείς Ανάθεσης: Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. /
DENCO Ε.Π.Ε.
|
Συμμετοχή (70%). Προμελέτες 10 Τεχνικών
[3 Οχετοί 7.0m - 3 Οχετοί 2x4.0m - 3 Οχετοί 2x5.0m -
4 Κάτω Διαβάσεις 10.0m - Κοιλαδογέφυρα 3x31.25m +3x32.0m - Γέφυρα 2x17.6+3x18.6m - Γέφυρα2x 25.0+26.0m - Άνω διάβαση 2x23.0+37.5m - Άνω Διάβαση 36.0m - Γέφυρα 30.5m] |
1. Η. Κοτρώτσου Τσιμώνου
2. ΥΨΙΛΟΝ Ε.Π.Ε. |
1993
Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης |
Προϋπολογισμός Έργου: 79.236.977 €
Φορείς Ανάθεσης: Ο.Σ.Ε. Α.Ε. /
DENCO Ε.Π.Ε. |
Συμμετοχή (20%) στην Προμελέτη και Οριστική Μελέτη 13 Γεφυρών [7 κάτω διαβάσεις ανοίγματος 11.50m, 2 Οδικές Γέφυρες ανοίγματος 27.0m, 2 Οδικές Γέφυρες ανοίγματος 60.0m, μια Σιδηροδρομική Γέφυρα ανοίγματος 27.0m, μια Σιδηροδρομική Γέφυρα ανοίγματος 60.0m] της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Αθήνας - Θεσσαλονίκης. |
1992
Παράκαμψη Κορίνθου |
Προϋπολογισμός Έργου: 1.980.924 €
Φορείς Ανάθεσης: Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. /
ΟΔΟΜΗΧΑΝΙΚΗ Ε.Ε. |
Συμμετοχή (35%) στην Οριστική Μελέτη Γέφυρας ανοίγματος 34.0+52.0+34.0m (T31) στη Χ.Θ. 0+780.40 του κλάδου 4Α στο τμήμα Ρ. Ξηριά - Αρχ. Κορίνθου. |
|
Προϋπολογισμός Έργου: 1.863.536 €
Φορείς Ανάθεσης: Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. /
ΟΔΟΜΗΧΑΝΙΚΗ Ε.Ε. |
Συμμετοχή (35%) στην Οριστική Μελέτη Γέφυρας ανοίγματος 43.0+53.0+38.0m (T54) στη Χ.Θ. 0+164.69 της οδού Π8 στο τμήμα Κυρά Βρύση - Ρ. Ξηριά. |
1991
Προμελέτη Τεχνικών στον Κόμβο Εθνικής Οδού Νο.1 με την οδό Αχαρνών |
Προϋπολογισμός Έργου: 3.844.461 €
Φορέας Ανάθεσης: Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. |
Κλάδος 2: Συνεχής γέφυρα 7 ανοιγμάτων συνολικού μήκους 225.0m.
Κλάδος 4: Συνεχής γέφυρα 3 ανοιγμάτων συνολικού μήκους 93.0m.
Υπόγεια Διάβαση Διατομής 4.50x2.70m. |
1990
Αυτοκινητόδρομος Αθηνών-Λαμίας - Τμήμα Μπογιάτι - Μαλακάσα |
Προϋπολογισμός Έργου: 2.785.033 €
Φορείς Ανάθεσης: Ο.Σ.Ε. Α.Ε. /
ΟΔΟΜΗΧΑΝΙΚΗ Ε.Ε.
Χρονολογία Ανάθεσης: 1990-1991 |
Συμμετοχή (25%) στην Οριστική μελέτη Σιδηροδρομικής Γέφυρας αν. 28.0-3500-35.0-28.0m στη Χ.Θ. 3+836.65 |
|